Ofte stilte spørsmål (FAQ) – Vest Gravering


Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Her får du svar på de vanligste spørsmålene vi får angående våre postkasseskilt og andre produkter

Jeg skal bestille flere skilt til borettslag/sameie. Gir dere kvantumsrabatt?

Ja, vi tilbyr rabatt ved bestilling av flere skilt. Send en mail til post@vestgravering.no for et uforpliktende tilbud. Inkluder gjerne antall skilt og hvilken utforming som ønskes. Legg gjerne med tekst til hvert skilt, så sender vi deg en forhåndsvisning av alle skiltene. 

Forhåndsvisningen av kjøpet er ikke helt som ønsker - Kan jeg justere dette?

Forhåndsvisningen vi bruker for våre skilt til postkasser og en del andre produkter har en noen begrensninger. Blant annet kan det være vanskelig å gjøre mindre justeringer. Dersom du legger produktet i handlevognen, får du mulighet til å laste ned en bildefil med forhåndsvisning av produktet. Send oss gjerne dette bildet og en kort beskrivelse av hvilke justeringer du ønsker - så ordner vi det manuelt slik at du får produktet du ønsker.

Du kan også ta bestille våre produkter ved å ta kontakt via e-post (post@vestgravering.no) dersom du foretrekker det

Hvor lang leveringstid kan jeg forvente?

Hvert produkt vi leverer forskjellig, men vi har som mål å produsere og sende produktet senest 2 dager etter levering. Som regel vil varene være fremme hos deg 2-4 dager senere, men dette vil variere litt etter hvor i Norge du bor.

Kan dere tilpasse størrelsen eller fasongen på produktet?

Siden vi selv tilvirker de fleste produktene vi tilbyr, kan de enkelt tilpasses dine behov. Størrelse og fasong på våre selvklebende postkasseskilt kan enkelt justeres, men vil gi et tillegg i pris.

Jeg har mottatt en vare med skader eller andre mangler - hva nå?

Ta kontakt med oss så snart som mulig, så vil vi finne en akseptabel løsning. Vi ber om at du tar bilder av skaden slik at vi kan vurdere om produktet kan repareres. For oss er det viktig med fornøyde kunder, så vi strekker oss langt for at du skal bli fornøyd. Kostnader ifm. med reperasjon eller omlevering dekkes i sin helhet av Vest Gravering.

Hvor lang angrerett har jeg?

Du kan fritt angre kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varen.

Kan jeg gjøre endringer på ordren min etter betaling?

For å gjøre endringer på ordren din etter betaling er du nødt til å ta kontakt med oss på epost: post@vestgravering.no. Vi ber om at du gjøre dette så snart som mulig slik at vi kan utføre endringen for deg.

Kan jeg hente varen selv på verkstedet deres?

Du kan fint hente varen hos oss, men vi ber om at du avtaler tidspunkt på forhånd.

 

 Ta kontakt med oss på post@vestgravering.no, så hjelper vi deg med det meste!