Ofte stilte spørsmål (FAQ) – Vest Gravering


Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Her får du svar på de vanligste spørsmålene vi får angående våre postkasseskilt og andre produkter

Forhåndsvisningen av kjøpet er ikke helt som ønsker - Kan jeg justere dette?

Forhåndsvisningen vi bruker for våre skilt til postkasser og en del andre produkter har en noen begrensninger. Blant annet kan det være vanskelig å gjøre mindre justeringer. Dersom du legger produktet i handlevognen, får du mulighet til å laste ned en bildefil med forhåndsvisning av produktet. Send oss gjerne dette bildet og en kort beskrivelse av hvilke justeringer du ønsker - så ordner vi det manuelt slik at du får produktet du ønsker.

Du kan også ta bestille våre produkter ved å ta kontakt via e-post (post@vestgravering.no) dersom du foretrekker det

Hvor lang leveringstid kan jeg forvente?

Vi klarer som regel å produsere og sende bestilte varer innen 2 dager. Som regel vil varene være fremme hos deg 2-4 dager senere, men dette vil variere litt etter hvor i Norge du bor. For våre lær/skinn produkter må du regne med litt lenger tid siden selve fargingen, behandlingen og tørkingen ofte kan ta ca. 2 dager.

Kan dere tilpasse størrelsen eller fasongen på produktet?

Siden vi selv tilvirker de fleste produktene vi tilbyr, kan de enkelt tilpasses dine behov. Størrelse og fasong på våre selvklebende postkasseskilt kan enkelt justeres. Tilsvarende gjelder også for egenproduserte produkter i lær. I noen tilfeller vil dette koste litt ekstra grunnet ekstra arbeid eller forbruk av materiell, men dette vil vi opplyse om før kjøpet gjennomføres.

Hvordan beregnes frakt i nettbutikken?

Når du legger til produkter i handlevognen beregnes frakt ut fra vekt/størrelse på det største/tyngste produktet du har valgt. Du betaler ikke ekstra frakt på produkter du legger til etter dette.

Jeg har mottatt en vare med skader eller andre mangler - hva nå?

Ta kontakt med oss så snart som mulig, så vil vi finne en akseptabel løsning. Vi ber om at du tar bilder av skaden slik at vi kan vurdere om produktet kan repareres. For oss er det viktig med fornøyde kunder, så vi strekker oss langt for at du skal bli fornøyd. Kostnader ifm. med reperasjon eller omlevering dekkes i sin helhet av Vest Gravering.

Hvor lang angrerett har jeg?

Du kan fritt angre kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varen.

Kan jeg gjøre endringer på ordren min etter betaling?

For å gjøre endringer på ordren din etter betaling er du nødt til å ta kontakt med oss på epost: post@vestgravering.no. Vi ber om at du gjøre dette så snart som mulig slik at vi kan utføre endringen for deg. Spesielt gjelder dette for skrivefeil i bestilling av produkter med egen tekst - her er endringer enkle å gjøre i forkant, mens vi må begynne helt på nytt dersom vi allerede har gravert produktet.

Kan jeg hente varen selv på verkstedet deres?

Du kan fint hente varen hos oss, men vi ber om at du avtaler tidspunkt på forhånd.

 

 Ta kontakt med oss på post@vestgravering.no, så hjelper vi deg med det meste!